به وبسایت آموزش موسیقی محسن حبیبی خوش آمدید ...

قطعه نامه ای برای ژنرال

نامه ای برای ژنرال

آهنگسازی ، تنظیم و نوازندگی : محسن حبیبی

سبک : کلاسیک ، نئو کلاسیک ، جز

 

دانلود

 

گفتار و توضیحات درباره قطعه نامه ای برای ژنرال :

قطعه نامه ای برای ژنرال ساخته شده در یک فضای کلاسیک نوین است که برای بروز احساسات غیر قابل بیان به ژنرال سلیمانی ساخته شده در هر بخش از این قطعه بنابر ساختار هارمونی احساسات متفاوتی برای هر شخص قابل دریافت است که در پایان قطعه نامه ای برای ژنرال سعی شده احساس رسیدن به نور و اصالت جلوه گری کند.

 

“A Letter to the General”

A piece to Commander Qassim Suleimani, to thank him for nearly forty years of courage, faith, kindness, unquestionable and unmatched protection and humanity. Surely the earth in your absence will be a darker spot. I thank you and the rare people like you for nurturing a great spirit in the human body. And I also apologize for my gratitude, for my wrong judgment, for being Iranian, and whatever made happy about losing you

 

نامه ای برای ژنرال

قطعه نامه ای برای ژنرال قطعه‌ای است برای ژنرال قاسم سلیمانی ، جهت تشکر از ایشان بخاطر حدود چهل سال شجاعت ، ایمان ، مهربانی ، دفاع و محافظت بی ادعا و بی منت از انسانیت. مطمئنا زمین در نبود شما نقطه تاریک‌تری خواهد بود.

از شما و افراد کمیابی مثل شما تشکر میکنم بخاطر پرورش روحی بسیار بزرگ در کالبد یک انسان.

و همچنین عذر خواهی میکنم بخاطر قدرناشناسی‌ام ، بخاطر قضاوت اشتباه ، بخاطر ایرانی بودنم و شادی کردنم در از دست دادن شما… .

جدا از هرگونه تعصب و هرگونه دیدگاه نسبت به این مسئله تفکر من این است که تمام اشخاص و وسایلی که خداوند در راستای کمک به آرامش، امنیت یا رفاه در اختیار ما قرار داده بسیار با ارزش هستند و در صورت ناسپاسی بز پس گرفته خواهند شد.

 

 

بعد از شنیدن قطعه نامه ای برای ژنرال می توانید احساسی که دریافت کرده اید را زیر همین مطلب برای ما بنویسید.

ارسال دیدگاه